خرید بک لینک
ساخت فروشگاه رایگان
گیفت کارت
دانلود آهنگ های قدیمی
رزرو آنلاین هتل خارجی
football strike خرید سکه
football strike خرید دلار
رزرو آنلاین هتل خارجی
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا
سایت همسریابی
فایل سرا
 
مبانی نظری تبلیغات, كاركردهای اجتماعی تبلیغات، شیوه های تبلیغات

مبانی نظری تبلیغات, كاركردهای اجتماعی تبلیغات، شیوه های تبلیغات

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 80 کیلو بایت

تعداد صفحات : 47

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری تبلیغات, كاركردهای اجتماعی تبلیغات، شیوه های تبلیغات


توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری

مقدمه :. 9

1-2 تعریف تبلیغات :. 10

2-2 تعریف تبلیغ در كتب مرجع :. 12

3-2 اصول نظری تبلیغ :. 13

4-2 تاریخچه تبلیغات :. 14

الف . تبلیغات نخستین : 15

ب . تبلیغات چاپی اولیه : 15

ج . پیدایش تبلیغات نوین : 16

د. موسسه های تبلیغاتی نوین : 18

ه. رسانه الكترونیك : 18

5-2 كاركردهای اجتماعی تبلیغات :. 19

6-2 انواع تبلیغات :. 20

الف . تقسیم بندی تبلیغات برمبناهای مختلف :. 21

ب . تبلیغات محلی : 21

ج . تبلیغات ملی : 21

د. تبلیغات بین المللی – جهانی : 21

7-2 انواع نقش های تبلیغات :. 24

8-2 شیوه های تبلیغات :. 25

الف . اقدام مستقیم : 25

ب. اقدام غیر مستقیم : 25

9-2 دین :. 25

10-2تبلیغ دینی:...............................................................................................................31

11-2ویژگی های تبلیغ دینی :.................................................................................................32

12-2تعریف فرهنگ :........................................................................................................33

13-2تاریخچه فرهنگ :.......................................................................................................34

-الف. مرحله اول : 35

-ب . مرحله دوم : 35

-ج. مرحله سوم : 35

14-2ویژگی های فرهنگ :. 35

15-2 سیاست گذاری فرهنگی :.............................................................................................37

16-2 جایگاه سیاست گذاری فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی :.............................................39

17-2 چارچوب نظری پژوهش :........................................................................................40

الف . الگوهای سیاست گذاری فرهنگی : 40

ب. الگوی آرمان شهرگرایی : 40

ج. الگوی راهبردی : 43

د. الگوی توسعه گرا : 43

18-2 ارتباط دین و فرهنگ : 44

الف) نسبت دین اسلام و فرهنگ با رویكرد مصداق گرایی : 45

ب) نسبت دین و فرهنگ با رویكرد كاركردگرایی : 46

19-2 قلمرو دین و فرهنگ : 47


مقدمه :

در گذشته آگهی تنها به منظور اعلان یا مطلع كردن عامه مردم به كار می رفت كه به اشكال مختلف از جمله «جارزدن» در اماكن عمومی، «نصب اعلانات دولتی» در معابر و یا «چاپ آگهی» در مطبوعات، در تاریخ ضبط شده است. در دنیای امروز كه عصر تولید انبوه و مصرف نام گرفته، بخش مهمی از هدف تبلیغات، مطلع كردن مردم از تازه های تولید است و تبلیغات،كوششی كم و بیش نظامند برای تحت تأثیر قرار دادن عقاید، نگرشها و یا رفتارهای دیگران با استفاده از نمادهایی چون كلمات، اشارات ، پلاكاردها، بناهای یادبود، موسیقی، لباس، آرایش مو، نشانه ها، طرح های روی سكه ها، تمبرهای پستی و نظایر آنهاست. وجه تمایز عمده تبلیغات با گفت و گوهای معمولی و تبادل آزادانه عقاید، تأكید به نسبت بالا بر هدفمندی و قابلیت نفوذ فعالیتهای تبلیغاتی است. به بیان روشن تر، مبلغ، هدف یا اهدافی خاص را دنبال می كند و برای دستیابی به این اهداف، در بیان حقایق، بخشها و نمادها به گزینش می پردازد و راه و روشی را برمی گزیند كه بیشترین میزان تأثیر را به همراه آورد.

امروزه تبلیغات جزء لاینفک اجتماع در کشورهای توسعه یافته و جهان سوم بشمار می رود و ریشه های نفوذ تبلیغات را می توان در همه عرصه های زندگی بشر امروز اعم از: هنر، فن آوری، تولید و حتی سیاست و ... دید. تبلیغات یک ابزار مهم ارتباطی و ترویجی است و یکی از مهمترین ابزارها برای تأثیرگذاری بر رفتار خریداران احتمالی می باشد.گستره وسیعی از نهادها، مؤسسات و شرکتها، از شرکتهای بزرگ چند ملیتی تا خرده فروشی های کوچک، جهت ارائه نگرش یا سیاست ها و یا به فروش رساندن کالاها و محصولات خود بر تبلیغات تکیه دارند .

افزایش روز افزون هزینه های تبلیغاتی مؤسسات و شرکتها نشان دهنده افزایش اهمیت تبلیغات می باشد. هر یک از ما روزانه خواسته یا ناخواسته در معرفی حجم عظیمی از تبلیغات هستیم . بنابراین شناخت علمی و صحیح تبلیغات و انواع آن و نقش ها و شیوه های تبلیغاتی لازم و ضروری به نظر می رسد .

تبلیغات به این مفهوم است که توجه مخاطب هدف به یک پیام خاص جلب شود، که توسط تبلیغ کننده یا همان منبع پیام ارائه می شود. در این مفهوم، تبلیغات جلب توجه افراد به سمت محصولات، خدمات و ایده های شرکت و یا مؤسسات می باشد. امروزه کارکرد تبلیغات در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز به شدت اهمیت یافته و این موضوع نیز مؤکد اهمیت علم تبلیغات است .

تعریف تبلیغات :

تعاریف متعددی از تبلیغات در زبانها و فرهنگهای مختلف ارائه شده است. به عنوان مثال در لغت عرب «تبلیغ » به معنای دعوت، اعلام و دعایه استعمال می گردد، در فرهنگ غربی معمولاً واژه پرو پاگاندا [1] مورد استفاده قرار می گیرد. معنی کلی و وسیع پرو پاگاندا، پخش کردن و افزودن است .

ساده ترین تعریف از تبلیغات توسط دکتر دانیل استاریچ ارائه شده است، مبنی بر اینکه :

آگهی نمایشی است که به وسیله یک شخص یا یک مؤسسه معین انتشار می یابد و هدف آن نفوذ در عقاید و اعمال مردم است .

برخی از مهمترین تعاریف تبلیغات عبارتند از :

  • امام خمینی (ره) : « تبلیغات، همان شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام آن و ترسیم بدی ها و نشان دادن راه گریز و منع آن است» (امام خمینی (ره) ، 339:1374)
  • حمید مولانا : «تبلیغ، عبارت است از نشر و پخش یك اصل و مقصود نهایی از راه افزایش یا گسترش و تغییر طبیعی در شرایط زمانی و مكانی مخصوص» (اسدی طاری ، 54:1372)



1-Propaganda

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود



نويسنده : سوگند


فایل آماده دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

به صفحه دانلود فایل نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


فایل آماده دانلود نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم

به صفحه دانلود فایل نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای - نمونه پنجم خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


دانلود گزارش پیش امکان سنجی طرح تولید شاسی خودرو
گزارش-پیش-امکان-سنجی-طرح-تولید-شاسی-خودرو
گزارش پیش امکان سنجی طرح تولید شاسی خودرو
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 676 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود گزارش پیش امکان سنجی طرح تولید شاسی خودرو،
در قالب pdf و در 72 صفحه، شامل:

چمیده
مقدمه
معرفی محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
تعیین نقاط ضعف و قوت تکنولوژی های مرسوم در فرآیند تولید محصول
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی و سرمایه گذاری ثابت
برآورد موارد اولیه موردنیاز و محل تأمین مناسب
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تأمین نیروی انسانی و اشتغال
بررسی و تعیین میزان تأمین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی
نگاهی بر پارامترهای مهم مالی طرح

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نويسنده : سوگند


فایل آماده دانلود پاورپوینت بررسی آب انبار سردار قزوین

پاورپوینت بررسی آب انبار سردار قزوین

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی آب انبار سردار قزوین خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


فایل آماده دانلود پاورپوینت رده بندی علفهای هرز

پاورپوینت رده بندی علفهای هرز

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت رده بندی علفهای هرز خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


فایل آماده دانلود گزارش کارآموزی در شرکت بازرسی پارت گستر جوش

گزارش کارآموزی در شرکت بازرسی پارت گستر جوش

به صفحه دانلود فایل گزارش کارآموزی در شرکت بازرسی پارت گستر جوش خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و رضایت جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و رضایت جنسی

به صفحه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و رضایت جنسی خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


دانلود پرسشنامه خستگی مزمن CFS

پرسشنامه خستگی مزمن CFS

به صفحه دانلود فایل پرسشنامه خستگی مزمن CFS خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند


دانلود پاورپوینت بررسی جامع آوند

پاورپوینت بررسی جامع آوند

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی جامع آوند خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود



نويسنده : سوگند